• English
  • Polish

„Jestem zabieganą mamą dwójki dzieci. Dużo podróżuję zarówno prywatnie jak i służbowo. Nie chcę, aby nietrzymanie moczu odbierało mi możliwość bycia aktywną kobietą.”
Emilia l.42
„W trzecim trymestrze ciąży miałam dokuczliwe dolegliwości bólowe kręgosłupa. Dzięki specjalnie dobranym ćwiczeniom poczułam się dużo lepiej.”
Marta l.28
„Skrępowanie związane z nietrzymaniem moczu wykluczyło mnie z życia towarzyskiego. Dzisiaj wiem, że nie powinnam ukrywać „tego” problemu tylko poszukać specjalistycznej pomocy.”
Krystyna l.54
„Całą ciążę ćwiczyłam tzw. mięśnie Kegla, tak mi się przynajmniej wydawało. Dopiero konsultacja u fizjoterapeutki uświadomiła mi, że nie chodzi tylko o to, żeby ściskać mięśnie dna miednicy jak najmocniej”.
Alicja l.36
„Obniżenie narządów rodnych powodowało spory dyskomfort w moim codziennym życiu. Podczas zajęć fizjoterapeutka nauczyła mnie, jak ćwiczyć mięśnie dna miednicy i kontrolować pęcherz. Po kilku tygodniach czuję zdecydowaną poprawę, dolegliwości znacznie się zmniejszyły.”
Anna l.61